Sivut

Lue mitä piilee Korvan takana

Runoja

maanantai 12. kesäkuuta 2017

Tie takaisin

Olen repinyt itseni rikki
Olen avannut sieluni synkimmät sopukat
Sinun nähdä ja tuntea.

Olen ollut turvassa sylissäsi.
Olen itkenyt olkapäätäsi vasten.
Olen iloinnut onnestasi.
Olen elänyt kanssasi.

Pehmeillä käsilläsi olet silittänyt hiuksiani,
soittanut kaunista musiikkia sydämeni kuulla.

Lähteminen sattuu niin,
se lähes salpaa hengen.
Sydämeni pelkkä sykkivä haava,
kaipaa jo sinua.

Mutta minun on mentävä,
löydettävä ulospääsy,
Levitettävä siipeni lentoon.

Enkä unohda sinua milloinkaan.

Pian katsomme toistemme ohitse,
Kuittaamme menneen tyhjin sanoin.
Tähän hetkeen emme enää palaa.

Tänään olet rakkaus,
Huomenna iäksi mennyt.
Sanojen vaimeneva kaiku,
Haihtuva lämpö ihollani.

En löydä enää koskaan tietäni takaisin
syliisi turvaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti